biuro@br-kwapisz.pl       44 633 62 32

ZESPÓŁ


Nasz zespół Biura Rachunkowego Kwapisz Sp. Z o.o. dysponuje kompetentną (większość z doświadczeniem kilkunastoletnim), stabilną (bardzo niski poziom fluktuacji) kadrą pracowniczą. Obecnie zatrudniamy ponad 30 specjalistów. Stawiamy na specjalizację (tj. podział branżowy) opiekunów, co istotnie wpływa na minimalizację ryzyka błędu. Systematyczne podnosimy kwalifikacje kadry Biura poprzez liczne szkolenia i kursy. Dodatkowo uzupełniamy wiedzę poprzez dostęp do zasobów wewnętrznych oraz zewnętrznych (portale dla księgowych i doradców podatkowych).

Nadto dysponujemy stałym wsparciem Kancelarii Radców Prawnych w obszarze prawa gospodarczego oraz inspektorów BHP w zakresie szkoleń i kontroli.

Wprowadzony wysoki standard obsługi pozwala na jak najlepszą jakość prowadzonych działań.

Wybór naszego biura rachunkowego to dogodne rozwiązanie dla Twojego biznesu. Poznaj nas i skorzystaj z kompleksowego doradztwa, wsparcia oraz fachowej obsługi.

 

UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNE SPOTKANIE

 


 

Zapoznaj się z naszymi środkami komunikacyjnymi i korzyściami współpracy

WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA

  • prowadzenie spraw Partnera przez dwóch stałych opiekunów (specjalista ds. księgowości i podatków oraz specjalista ds. kadrowo- płacowych) oraz wsparcia asystentów
  • wiele wariantów współpracy, w tym praca na jednej bazie danych na serwerze Biura lub zdalnie na serwerze Partnera, praca w miejscu prowadzenia działalności Partnera, import/eksport danych (zintegrowanie baz danych). Nowoczesne rozwiązania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
  • kontakt aktywny z opiekunami i innymi specjalistami (tel. mail, ), wizyty w siedzibie Partnera, wizyty w jednym z trzech oddziałów w Bełchatowie, oddziale w Szczercowie lub oddziale w Piotrkowie Trybunalskim.
  • odbiór dokumentów z siedziby Partnera (obszar powiatu bełchatowskiego i piotrkowskiego).
  • tradycyjny i elektroniczny obieg dokumentów.
  • dostęp do elektronicznego archiwum dokumentów. Możliwość podglądu zaksięgowanych faktur, bardzo wysoka możliwość filtrowania i wyszukiwania dokumentów i pozycji dokumentów, dostęp przez przeglądarkę w dowolnym czasie – usługa dostępna w najbliższych miesiącach
  • bezpłatna aplikacja do wystawiania faktur i kontroli płatności.

BEZPIECZEŃSTWO WSPÓŁPRACY

  • rozszerzone ubezpieczenie OC Biura
    • w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych – suma ubezpieczenia: 1.000.000,0 PLN
    • ubezpieczenie OC Biura w zakresie usług doradztwa podatkowego – suma ubezpieczenia: 200.000,0 PLN
    • ubezpieczenie OC na wypadek szkód w zakresie kadr i płac – suma ubezpieczenia: 50.000,0 PLN
  • bardzo niskie ryzyko utraty danych: dane finansowe znajdują się na zabezpieczonych lokalnych serwerach oraz na serwerze zewnętrznym.
  • zachowanie poufności – umowa z Partnerem zawiera stosowne klauzule o zachowaniu poufności w trakcie trwania umowy oraz po jej rozwiązaniu. Umowy o pracę z kadrą obsługującą również zawierają stosowne klauzule o zachowaniu poufności.
  • stosowanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa

 


 

Facebook