fbpx

Często zadawane pytania

4 + 10 =

Ile kosztuje obsługa księgowa?

Nie udostępniamy cennika na stronie z prostego powodu – każdy przedsiębiorca potrzebuje czegoś innego. Zachęcamy do bezpłatnych konsultacji, na których szczegółowo omówimy i dopasujemy indywidualną ofertę.

Czy posiadacie ubezpieczenie OC?

Posiadamy zabezpieczenie prowadzonych działań w postaci rozszerzonego ubezpieczenia OC:

  • w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych – suma ubezpieczenia: 1.000.000,00 PLN,
  • ubezpieczenie OC Biura w zakresie usług doradztwa podatkowego – suma ubezpieczenia: 200.000,00 PLN,
  • ubezpieczenie OC na wypadek szkód w zakresie kadr i płac – suma ubezpieczenia: 50.000,0 PLN.
Czy biuro przygotowuje wnioski o dofinansowanie?

Posiadamy szerokie doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji i innych form wsparcia przedsiębiorców. Najpierw analizujemy sytuację, następnie zbieramy materiały, pomagamy napisać wniosek i pozyskać dotację. Wszystko jednak zależy od sytuacji, zachęcamy do kontaktu w tej sprawie.

Czy biuro pomaga w pozyskaniu kredytu firmowego lub leasingu?

Nasze biuro rachunkowe ściśle współpracuje z Kancelarią Kredytów i Ubezpieczeń Góralski & Kwapisz w zakresie pozyskiwania kapitału do firmy. Zachęcamy do kontaktu z Kancelarią Góralski & Kwapisz.

Czy mogę liczyć na pomoc w uruchomieniu firmy?

Oczywiście! Pomagamy oraz wspieramy proces rozpoczęcia działalności gospodarczej i spółek. Oferta dotycząca podstawowego wprowadzenia działalności na rynek jest bezpłatna. W razie bardziej skomplikowanych rozwiązań, typu: przejęcie lub zmiana formy prawnej, prosimy o kontakt.

Czy muszę samodzielnie zgłosić firmę w instytucjach państwowych?

Kompleksowo pomożemy i wypełnimy wniosek CEIDG. Wniosek ten należy dostarczyć samodzielnie (lub elektronicznie) do punktu w Urzędzie Miasta bądź Gminy. Wszelkie inne formalności związane ze zgłoszeniem działalności do ZUS oraz Urzędu Skarbowego dla celów podatku dochodowego, VAT wykonamy za Ciebie.

Jakiego programu do faktur używać?

Posiadamy gotowe rozwiązania do wystawiania i archiwizowania faktur i dokumentów księgowych. Powiedz nam o swoich potrzebach, a my dopasujemy dla Ciebie nasze rozwiązania.

Gdzie mogę kupić kasę fiskalną?

Współpracujemy z firmą Fiscom Sp. z o.o. Są to specjaliści w zakresie rozwiązań informatycznych, w swojej ofercie posiadają kasy fiskalne, oprogramowanie i inne rozwiązania informatyczne. Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej Firmy Fiscom.

Jak mogę przekazać dokumenty?

Dokumenty można nam przekazać na trzy sposoby:

  • SPOSÓB PIERWSZY (zalecany) – Korzystasz z naszego systemu online do archiwizacji dokumentów, co ważne, wgrywasz pliki PDF do systemu, a on sam przeczyta treść dokumentów (nie musisz nic przepisywać!). To rozwiązanie może zaoszczędzić czas i Tobie, i nam. Księgowa ma natychmiastowy dostęp do dokumentów. Sprawdź instrukcję (klik).
  • SPOSÓB DRUGI – Nasz pracownik odbierze w umówionym terminie dokumenty z powiatu bełchatowskiego i powiatu piotrkowskiego. Ważne, aby dokumenty w chwili przyjazdu naszego pracownika były już gotowe do odebrania.
  • SPOSÓB TRZECI – Osobiście dostarczasz nam dokumenty do jednej z naszych lokalizacji: Bełchatów, Piotrków Trybunalski lub Szczerców.
Czy będę mieć wgląd do dokumentów?

Tak. Na każdym etapie współpracy dajemy możliwość wglądu do dokumentów. Ponadto dajemy dostęp do elektronicznego archiwum dokumentów. Możliwość podglądu zaksięgowanych faktur, bardzo wysoka możliwość filtrowania, wyszukiwania dokumentów i ich pozycji, dostęp przez przeglądarkę lub aplikację dostępną na smartfonie w dowolnym czasie i miejscu.

Czy moje dane i dokumenty są bezpieczne?

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo Państwa danych i dokumentów. Działamy zgodnie z polityką prywatności RODO. Ponadto, posiadamy certyfikaty szyfrujące każde połączenia począwszy od strony internetowej, aż po nasze aplikacje. Odpowiadając na pytanie – tak! Dane i dokumenty są bezpieczne, a to zadanie jest dla nas priorytetem.

Jaki jest termin dostarczania dokumentów?

Po zakończonym okresie rozliczeniowym nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.

Do kogo będę dzwonił, jak będę miał pytanie?

Każdemu klientowi przydzielamy dwóch opiekunów – księgowego i kadrowego. Księgowy zajmuje się ewidencjonowaniem dokumentów oraz rozliczeniem podatków. Kadrowy opiekun zajmuję się dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracowników (w każdej formie zatrudnienia) i wszystkimi formalnościami z tym związane.

W razie potrzeby, każdy klient może zadzwonić do swoich opiekunów i porozmawiać z nimi, poradzić się i dopytać o rozwiązanie. Możliwy jest kontakt osobisty, telefoniczny lub mailowy.

Czy w razie kontroli biuro rachunkowe mi pomoże?

Tak. Służymy pomocą i radą, aby ewentualna kontrola przebiegła szybko i sprawnie. Dodatkowo, to właśnie w siedzibie biura odbywają się wszelkie kontrole, tak aby jak najmniej wpływały one na Państwa codzienną pracę.

Czy państwa biuro rachunkowe wysyła za mnie deklaracje VAT i JPK?

Tak, oczywiście. Nasza firma wysyła elektronicznie deklaracje, informacje oraz pliki JPK za każdego Klienta.

Czy BR Kwapisz obsługuje również fundacje i stowarzyszenia?

Prowadzimy księgowość dla każdej formy działalności, jednak istotnym elementem jest również ilość obsługiwanych klientów w danym momencie. Sugerujemy zadzwonić i umówić się na bezpłatne konsultacje.

Czy zajmują się Państwo BDO (Baza Danych Odpadowych)?

Tak, pomagamy przedsiębiorcom przygotować niezbędną dokumentację.